Publicaţia New York Times a introdus, luni, plata pentru conţinutul online pentru cititorii din întreaga lume, după ce a testat formula în Canada începând cu 17 martie, şi plănuieşte să atragă cititorii cu o ofertă foarte bună.
În primele patru săptămâni de la introducerea sistemului cu plată, abonamentul pentru una dintre cele trei formule online va costa 99 de cenţi/ lună.
După această perioadă, clienţii care depăşesc o limită de 20 de articole online plătesc un abonament: 15 dolari pe lună pentru acces pe site-ul New York Times de pe computer sau telefonul mobil, 20 de dolari pentru acces pe site de pe computer şi tablete sau 35 de dolari pentru acces de pe orice tip de dispozitiv.
Într-o scrisoare adresată, luni, cititorilor, Arthur Sulzberger, patronul cotidianului, a explicat că această ediţie online cu plată reprezintă "o investiţie pentru viitor".
"Acest lucru ne va permite să dezvoltăm noi surse de venituri pentru întărirea capacităţii noastre de a ne continua misiunea jurnalistică şi pentru a realiza inovaţii online care ne vor permite să vă oferim un jurnalism de mare calitate, indiferent de suportul pe care îl alegeţi", a explicat acesta.
Abonaţii ediţiilor print ale publicaţiilor New York Times şi International Herald Tribune, al cărei sediu se află la Paris şi aparţine Times Co., vor avea acces online gratuit la toate conţinuturile de pe site-ul NYTimes.com.
Grupul de presă Times Co. a anunţat în ianuarie anul trecut că va introduce la începutul anului 2011 o taxă pentru cei care doresc să acceseze conţinuturile publicate pe nytimes.com.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News