Studiul de fezabilitate al centurii ocolitoare a orașelor Pucioasa și Fieni a fost finalizat, a anunțat Corneliu Ștefan, președintele PSD al Consililului Județean Dâmbovița.
În urma acestuia, a fost găsită cea mai bună soluție prin care vom fluidiza circulația pe Valea Ialomiței și vom scoate traficul greu din #Pucioasa și #Fieni.
Totodată, Centura Pucioasa-Fieni va avea un impact pozitiv asupra dezvoltării economice a întregii zone, urmând a oferi condiții de transport moderne potențialilor investitori din diverse domenii.
Așadar, în urma studiului de fezabilitate, soluția optimă, atât din punctul de vedere al costurilor, cât și al cerințelor tehnice, este un drum cu o lungime de 14,66 km, iar valoarea estimată a întregului proiect se ridică la 143.000.000 de euro.
Traseul urmărește cursul râului Ialomița pe aproape întreaga sa lungime, cu excepția porțiunii dintre KM7 și KM11, care ocolește comuna #Moțăieni. Punctul de reintrare în DN71 este la ieșirea din #Fieni, în comuna #Buciumeni.
La capetele traseului, sunt prevăzute noduri rutiere pentru a se asigura toate relațiile de deplasare, însă avem și două noduri intermediare: - unul care va permite legătura cu DC136A, în Pucioasa, și un altul care face legătura cu DN71, la intrarea în Fieni.
Platforma drumului are o lățime totală de 21,50 m și este compusă din:
- bandă mediană cu o lățime de 3,00 m (2x1,50 m);
- parte carosabilă, lățime 7,00 m (2 benzi pe sens de 3,50 m fiecare);
- benzi de încadrare 1,50 m (2x0,75.);
- acostamente 3,00 m (2x1,50m);
- parapet metalic de protecție 2,00 m (2x1,00 m);
- 17 pasaje, poduri și punți pietonale.
Dezvoltarea infrastructurii rutiere dâmbovițene echivalează cu dezvoltarea economică a județului nostru, iar Centura Pucioasa-Fieni, alături de modernizarea drumului național DN71 Târgoviște-Sinaia, va face din zona montană dâmbovițeană una dintre cele mai atractive din regiune, precizează Corneliu Ștefan.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu