Piloţii de avioane sunt expuşi unui risc major din cauza pandemiei de COVID-19, care a dus la anularea majorităţii zborurilor.
Când avioanele se vor întoarce pe ceruri, piloţii vor trebui să fie la curent cu totul, iar asta înseamnă să fie la curent cu regulamentele aviatice, dar şi să aibă toate reflexele ascuţite. Iar asta este o provocare majoră, având în vedere perioada importantă de pauză.
"Piloţii au nevoie de training frecvent pentru a fi capabili să zboare, dar şi de mai multe exerciţii complete în cele 90 de zile dinaintea unui zbor pentru a putea intra în cabina avionului", a explicat Brian Strutton, lider de sindicat al piloţilor britanici, pentru CNN.
Există, însă, şi verificări care se fac anual, cum ar fi verificarea licenţei şi verificarea eficienţei operaţionale.
"Cele mai multe verificări se fac într-un simulator de nivel D. Acestea sunt cele mai realistice şi oferă interacţiuni similare cu cele din viaţa reală. Însă în această perioadă simulatoarele nu sunt funcţionale, pentru că toate clădirile sunt închise, iar angajaţii au fost trimişi acasă. Şi este nevoie şi de instructori şi de examinatori pentru a se face verificările. Vpr fi probleme, pentru că atunci când companiile aeriene vor relua activitatea, nu o vor putea face cu toţi piloţii simultan", a explicat şi Adam Twidell, CEO al companiei PrivateFly, companie care închiriează avioane.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu