Credo TV, un post confesional, a avut în anul 2014 o audiență medie de numai 87 de telespectatori pe minut, la nivel urban conform studiului „Indicii de audiență TV – 2014".
Ordinea televiziunilor cu cele mai mici audiențe din România (posturi românești sau străine retransmise pe rețelele de cablu), conform sursei citate, este următoarea, în ordine descrescătoare, conform mediei pe minut înregistrate pe publicul la nivel urban:
- Look Plus: 1637 de telespectatori/ minut
- Nașul TV: 1628 de telespectatori/ minut
- TVH: 1574 de telespectatori/ minut
- CBS Reality: 1418 de telespectatori/ minut
- VH1: 1151 de telespectatori/ minut
- Alfa Omega TV: 1063 de telespectatori/ minut
- Travel Mix: 520 de telespectatori/ minut
- Inedit TV: 397 de telespectatori/ minut
- Credo TV: 87 de telespectatori/ minut
PRO TV, televiziunea nr. 1 din România din punct de vedere al audiențelor, a avut în luna ianuarie 2015 o medie de 408.000 de telespectatori/ minut la nivelul publicului urban.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu