Dan Negru regretă că televiziunile nu au avut formatele comerciale necesare care să vândă poveștile marilor artiști.
Dan Negru spune că ultimul format comercial cu povești ale artiștilor a fost al Mihaelei Rădulescu. El este de părere că arhivele televiziunilor vor crește box office-ul în timp.
Iată mesajul vedetei de la Antena 1, după moartea Cristinei StamatE:
"Totuși, televiziunea n-a avut in anii ăștia formatele comerciale care sa "vândă" poveștile marilor artiști. Probabil, "Duminica in familie a lu' Mihaela Radulescu " a fost ultimul de genul asta. Americanii au arhivele ticsite cu poveștile lui Sinatra sau Di Caprio spuse fie la Larry King sau la Jimmy Fallon.Noi i-am strecurat in formate tv de divertisment. Cristina Stamate avea sute de povesti fascinante dar nicio televiziune nu avea formatul pregătit ca sa i le asculte...Arhivele unei televiziunii ii cresc cresc box-office ul in timp. Se va întâmpla și la noi..." a scris Dan Negru pe facebook.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu