Criza cauzată de coronavirus a forțat milioane de oameni să rămână în case.
Criza cauzată de coronavirus a forțat milioane de oameni să rămână în case. Ca mai toți americanii (și chiar restul oamenilor), Steve Rainwater nu mai folosise vreodată servicii de livrare acasă a cumpărăturilor. Cnet transmite că odată cu startul pandemiei Covid-19, familia lui Steve, formată din el, soția sa și două pisici, se aprovizionează cu ajutorul serviciilor Instacart și Whole Foods.
„Dacă toate serviciile acestea continuă să livreze, sunt sigur că pot face asta pe termen nelimitat", a spus Steve, un dezvoltator de 50 de ani, care trăiește pe lângă Dallas, în Statele Unite ale Americii.
Steve Rainwater nu este singur. Milioane de americani s-au îndreptat spre serviciile care livrează cumpărături și mâncare gata preparată pentru a supraviețui în timpul distanțării sociale impuse de pandemie.
Aceste schimbări drastice ale traiului zilnic au adus noi comenzi și clienți acestor companii, care au încercat ani de zile să convingă oamenii să cumpere mâncare și alte produse online. Însă, odată cu această soluție modernă, au ieșit la iveală și problemele sistemului: angajații acestor firme au protestat din cauza condițiilor nesigure de lucru, în timpul crizei.
„Este momentul lor, iar ei nu pot să profite", a spus un rezident din Manhattan care a folosit astfel de servicii din 2012.
Este posibil ca americanii (și chiar restul lumii cu acces la internet) să iasă din criză cu noi obișnuințe de consum, schimbându-și astfel modul de a cumpăra alimente, poate chiar permanent.
Cu toate acestea, dacă serviciile care aduc cumpărăturile acasă se mai lovesc de problemele amintite mai sus, poate că clienții vor fi temporari și se vor întoarce la supermarketurile tradiționale, când va fi sigur să iasă din casă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu