Proprietarul unui restaurant american care servește pizza a descoperit că o aplicație îi vinde produsele mai ieftin decât primește el pe ele.
Proprietarul unui restaurant american care servește pizza a descoperit că o aplicație îi vinde produsele mai ieftin decât primește el pe ele, conform BBC.
O pizza la 24 de dolari era vândută pe DoorDash cu doar 16 dolari, iar când proprietarul a comandat mâncarea acasă, el a plătit 16 dolari, iar restaurantul a primit toți cei 24 de dolari. În plus, el nu ceruse să apară pe aplicație, iar mai târziu a aflat că situația făcea parte din niște testări pentru a creștere cererea utilizatorilor.
Strategistul Rajan Roy a postat pe un blog despre patronul anonim care este și prietenul său. Roy a spus că a aflat despre situație în martie 2019, când proprietarul a început să primească plângeri despre livrările restaurantului său, chiar dacă nu oferea pizza la pachet.
În acel moment, proprietarul anonim a descoperit că pizza sa a fost adăugată pe DoorDash și că aplicația cerea mai puțin bani pentru una dintre pizzele de top. Astfel, el a comandat 10 pizza, a plătit 160 de dolari și le-a livrat la casa unui prieten. Restaurantul a plătit toți ce 240 de dolari, cât ar fi valorat comanda.
„Am fost cu adevărat curios dacă DoorDash și-a dat seama de asta, dar nu și-au dat seama", a spus Roy. „Am aflat apoi că totul făcea parte dintr-un test de cerere al DoorDash".
„Ei au o perioadă de testare în care iau tot de pe website-urile restaurantelor și nu cer nicio taxă, așa că pot oferi recenzii pozitive acestor restaurante pentru a le înscrie pe platformă", a explicat el. „Trebuie să ai sume uriașe de bani pentru a crea un model de business extrem de ineficient și de falimentar".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News