Principalele posturi comerciale și-au menținut audiențele și în prina zi de Paști. Show-ul "Românii au talent", programat la PRO Tv și în ziua de Paști, pe intervalul 20,30-23,15, a avut o audiență de circa 3,2 milioane de telespectatori, mai mică decât în ediția de vineri (3,5 milioane de telespectatori), potrivit paginademedia.ro.
NATIONAL. Nea Mărin Miliardar, la Antena 1 a fost pe locul doi, cu 930.000 de telespectatori, iar Kanal D a fost, cu Ernest și cu filmul În numele regelui, pe locul trei, cu 630.000 de români media de audiență.
Vârf național: PRO Tv a avut 4.167.000 de telespectatori, la ora 22.31 (rating 22,6 și cotă de piață 46,2%). 4.410.000 de telespectatori, la ora 22.39 (rating 23,9 și cotă de piață 48,7%). Săptămâna trecută, vârful național era de peste cinci milioane.
URBAN. Aproape 1,5 milioane de telespectatori media la orașe pentru emisiunea jurizată de Andra, Andi Moisescu, Bebe Cotimanis și Mihaela Rădulescu. Acum două zile, media era de 1,6 milioane. Locul doi pentru Antena 1 cu Nea Mărin Miliardar – aproape 500.000 media.
Kanal D, fără serialul turcesc, abia s-a văzut: locul patru cu 250.000 de telespectatori (acum două zile, avea aproape 800.000 de mii cu serialul).
Vârf urban: 1.946.000 de telespectatori, la 22.39 (rating 19,3 și 42,1 cotă de piață). 2.146.000 de telespectatori, la 22.39 (rating 21,3 și 45,2 cotă de piață). Săptămâna trecută, vârful era peste 2,5 milioane.
COMERCIAL. Audiența emisiunii de pe Pro TV a fost de 780.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (890.000 erau la ediția din Vinerea Mare). Antena 1, pe locul doi, avea aproape 250.000 de telespectatori. Pe targetul comercial, Kanal D a avit cifre de aproape zece ori mai mici decât Pro TV.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News