De obicei, cardul este reținut de bancomat din motive de securitate, dacă așteptați prea mult timp și nu îl scoateți din ATM, sau dacă ați introdus codul PIN greșit de mai multe ori.
Iată ce trebuie să faceți dacă veți avea acest episod neplăcut. Există mai multe metode de a-l recupera:
Cel mai important aspect este să nu intrați în panică! Așteptați câteva minute! Este posibil ca bancomatul să se reseteze și să vă înapoieze cardul. În unele cazuri, cardul este eliminat parțial. De asemenea, este posibil ca bancomatul să funcționeze mai greoi.
Dacă nu se întâmplă acest lucru, contactați banca! Sunați la Serviciu Clienți și anunțați ce s-a întâmplat cu cât mai multe detalii cu putință cu scopul de a fi remediată cât mai repede problema.
Fotografiați bancomatul pentru a avea dovada în caz că se vor face tranzacții de pe contul dumneavoastră. Un alt sfat este să țineți apăsat butonul 'Cancel' timp de 3-5 minute. Într-un final, precum în cazul funcționării butonului 'Cancel' la telefoanele mobile, acesta ar trebui să vă afișeze să anulați operațiunea. Chiar și dacă se întâmplă acest fapt continuați să apăsați butonul 'Cancel'. În același timp, apăsați și pe 'OK'. Ar trebui să dea rezultate și să primiți cardul înapoi!
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News