Italia a găsit o soluție, u ajutorul unor cunoscuți influenceri, pentru a promova purtarea măștilor de protecție.
Chiara Ferragni, una dintre cei mai cunoscuţi influenceri din Italia şi soţul ei, rapperul Fedez, şi-au sfătuit fanii să poarte mască, ca răspuns la apelul lansat de premierul Giuseppe Conte pentru creşterea nivelului de conştientizare asupra luptei împotriva COVID-19, informează marţi Reuters, scrie Agerpres.
Ferragni, în vârstă de 33 de ani, şi Fedez, de 31 de ani, sunt deosebit de populari printre adolescenţi şi şi-au întrerupt fluxul obişnuit de glamour pe Instagram pentru a sublinia importanţa măştilor pentru limitarea răspândirii infecţiilor.
Ne aflăm într-o situaţie dificilă, iar purtarea unei măşti poate ajuta la evitarea celui mai rău scenariu, carantina, le-a transmis Ferragni, marţi, celor 21,5 milioane de fani ai săi de pe Instagram, în timp ce ţinea în mână o mască.
Ferragni deţine propriul brand de modă şi are în vedere listarea la bursă pentru a monetiza stilul vestimentar pe care l-a clădit pe reţelele sociale.
Fedez le-a spus fanilor că Giuseppe Conte a luat legătura cu ei în weekend pentru a le cere ajutorul după ce, potrivit celor mai recente date, cazurile de infectare s-au înmulţit în rândul tinerilor.
Italia, prima ţară europeană lovită puternic de coronavirus, a înregistrat o creştere a numărului zilnic de cazuri în această lună, iar guvernul a dispus noi măsuri pentru a încerca să ţină sub control contagierile, printre acestea numărându-se purtarea obligatorie a măştii în spaţiile exterioare.
În martie, când Italia se confrunta cu cea mai gravă fază a focarului, Fedez şi Ferragni au strâns în jur de 4,5 milioane de euro printr-o campanie online. Banii au fost folosiţi pentru construcţia unei noi secţii la Spitalul San Raffaele din Milano.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu