Mai toţi ştiu cum să facă bani pe Youtube. Dar cum rămâne cu celelalte patforme ca Instagram sau Tik Tok care pot aduce şi ele venit lunar. Iată câteva sfaturi pentru Insta Reels.
Dacă nu știai, Instagram este gata să te plătească pentru videoclipurile tale, așa că ar fi bine să profiți. Îți prezentăm câteva trucuri, ca să te poți bucura la maxim de beneficiile pe care internetul le aduce. Mai exact, Instagram Reels este o alternativă a companiei Meta de a concura împotriva dominației pe care TikTok o are în această sferă a internetului. Încercând să capteze cât mai mulți utilizatori, Instagram investește serios în plata utilizatorilor ce sunt dispuși să-și folosească creativitatea pe platformă.
De exemplu, poți să primești aproximativ 1/200 de dolari pentru fiecare milion de vizualizări pe care le face videoclipul tău amuzant, asta dacă reușești să strângi acest număr de vizualizări.
Alege un profil al videoclipurilor care să te reprezinte
E foarte important să alegi o temă a videoclipurilor tale. Obișnuiește-ți audiența cu un anumit tip de conținut și rămâi pe nișa respectivă. Dacă dorești să filmezi rețete, lumea o să se aboneze pentru ele, iar respectivii nu vor fi foarte încântați să vadă cum se schimbă tema de la o săptămână la alta.
Postează, postează, postează!
Alege o perioadă la care să postezi. De cele mai multe ori, e recomandat să postezi de cel puțin 2 ori pe zi. În funcție de videoclipurile tale, poți să recurgi și la un singur videoclip pe zi, dar care să fie destul de important și pentru fanii tăi.
Like, share și follow
E foarte important să-ți îndemni fanii să te urmărească, să-ți aprecieze videoclipul și să-l distribuie. Dacă sunt destule cifre în spatele videoclipului tău, algoritmul va începe să recomande videoclipul tău și altor persoane.
Ora la care postezi e foarte importantă
Încearcă să vezi la ce oră strângi cele mai multe vizualizări. Postează la ora 1 sau la ora 7 seara. În funcție de preferințele tale și de publicul tău. Dacă ai un public matur, încearcă ora 7 seara, când lumea ajunge acasă de la lucru. De altfel, poți încerca și ora 12:00, când lumea are nevoie să se uite la ceva în timp ce-și ia prânzul.
Instagram este una dintre cele mai mari rețele de socializare din lume, această punând la dispoziție utilizatorilor serviciile de încărcare a pozelor și video-urilor, de filtrare a imaginilor și de distribuire a acestora pe celelalte rețele sociale. Platforma online a fost lansată în 2010, creatorii săi fiind Mike Krieger și Kevin Systrom, care ocupă în prezent funcția de CEO al Instagram. Facebook a cumpărat Instagram în anul 2012 pentru aproape un milliard de dolari. În anul 2014, serviciul Instagram a devenit a două cea mai mare rețea socială pe plan global, numărul sau de utilizatori depășindu-l pe cel al utilizatorilor concurentului sau Twitter.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News