Bulgaria se află printre primele 5 destinații turistice pentru iarna 2010-2011, conform site-ului american Yahoo. Ca şi cum americanii ar rescrie istoria, ţara vecină este descrisă ca fiind cea mai veche naţiune din Europa. Există voci care consideră că în spatele acestei campanii de marketing se află capitalul german, mulţi nemţi deţinând proprietăţi în Bulgaria.
De altfel, în aprilie 2010, acelaşi site, promova în paginile sale Bulgaria printre una din primele zece destinații turistice pentru vacanţa de vară.
„Cei care aleg Bulgaria, cea mai veche naţiune din Europa, caută frumuseţea naturii sau monumentele culturale antice. Bulgaria a cunoscut o explozie a turismului odată cu integrarea în Uniunea Europeană în 2007.
Eros Show 2011, la Sala Polivalentă – GALERIE FOTO
Europenii aleg această ţară din ce în ce mai mult ca o destinaţie accesibilă pentru ski. Cea mai mare parte a turiştilor ajung în Bulgaria în timpul verii, astfel 70% din cele 3 miliarde de euro pe care îi scot bulgarii se datorează staţiunilor de pe litoral şi numai 10% celor de la munte. În aceste condiţii, acum este momentul pentru o experienţă autentică, înainte să devină suprasolicitată”, putem citi pe site-ul Yahoo.
Site-ul Yahoo nu este singurul mediu de promovare a turismului bulgăresc. Clipul promoțional este prezent pe posturile internaţionale de televiziune, printre care se numără Euronews sau CNN. Şi mesajul este consecvent. „Magia trăieşte aici” este sloganul campaniei.
Citeşte şi:
Naked News şi PornHub.com promovează turismul românesc, în pielea goală – VIDEO
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu