Renault pregătește „Renaulution”, un plan pentru viitorul companiei care va include și brandul românesc Dacia, unul dintre cele patru branduri cu identitate și poziționare transmite CEO-ul Groupe Renault, Luca de Meo.
Conform unui eveniment al companiei, Dacia va rămâne Dacia, dar cu un plus de „coolness”, în timp ce Lada, din același segment, va continua să ofere produse accesibile. Modelul de business Dacia va fi bazat pe trei principii: raportul design – cost; creșterea eficienței: de la 4 platforme la una, de la 18 caroserii la 11, crescând producția medie de la 0,3 milioane unități/platformă la 1,1 milioane unități/platformă.
Șapte noi modele Dacia va primi brandul, până în 2025, dintre care două în Segmentul C. Mașini iconice vor fi readuse la viață, în timp ce amprenta de carbon va fi redusă prin GPL și tehnologie electrică.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News