Emisiunea prezentată de Dan Capatos, „Xtra Night Show”, a fost luni seara lider incontestabil de audiență. Show-ul a înregistrat un record de audiență pe segmentul de public 18-49 Urban, la nivelul cotei de piață, și a avut cele mai mari cifre de audiență de la lansare.
Așadar, ediția „Xtra Night Show" în care s-a discutat despre ultimele aventuri ale protagoniștilor reality-show-ului "Asia Express – Drumul Elefantului", alături de invitații Ana Morodan, CRBL și Oase, a adunat în fața micilor ecrane 838.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:39.
La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat un record de audiență pe acest segment de public, la nivelul cotei de piață, și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:33 – 01:01) o audiență medie de 4,6 puncte de rating și o cotă de piață de 27%, urmată de Pro TV, cu 3 puncte de rating și 18,1% cota de piață și de Kanal D, cu 1,8 puncte de rating și 10,7% cota de piață.
Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 3,3 puncte de rating și o cotă de piață de 17%, urmată de Pro TV, cu 2,4 puncte de rating și 12,4% cota de piață și DigiSport 1, cu 1,9 puncte de rating și 9,8% cota de piață.
De asemenea, la nivelul publicului din toată țara Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 2,9 puncte de rating și 16,2% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 2,7 puncte de rating și 15% cota de piață, și Kanal D, cu 2 puncte de rating și 11,4% cota de piață.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu