Daniel Băluță, primarul Sectorului 4, conduce detașat în ceea ce privește impactul pe rețelele de socializare, cu 1,6 milioane de postări pe Facebook.
Campania electorală se dă pe toate fronturile. Politicienii își folosesc paginile personale de Facebook, Instagram sau Twitter pentru a-și promova realizările. Numărul de like-uri, de vizualizări, de distribuiri sau de comentarii le arată acestora câți oameni le apreciază munca. La acest capitol, Daniel Băluță, primarul sectorului 4, conduce detașat. O postare a edilului a devenit VIRALĂ, ajungând pe ”wall-ul” a peste 1,6 milioane de utilizatori. Nu este prima ispravă de acest gen a primarului medic, pagina acestuia fiind de departe cea mai apreciată dintre cele ale primarilor de sector, datorită conținutului foarte variat și a modului în care oamenii interacționează cu pagina.
7 noiembrie 2019, ora 16.58. Daniel Băluță, primarul sectorului 4, postează pe pagina sa de Facebook un filmuleț în care angajații de la firmele de salubritate ale sectorului ROSAL și ADP 4, le cer oamenilor să le aprecieze munca și să păstreze curățenia, să nu mai arunce gunoiul pe jos, coji de semințe sau țigări și să strângă mizeria lăsată de animalele de companie. Mesajul acestora a ajuns la sufletul a peste 1,6 milioane de oameni, sensibilizați în urma vizionării filmulețului. Postarea a devenit virală.
”În spatele măturii sau a tomberonului sunt oameni. Oameni pe care rar îi remarcăm și mult mai rar de atât le arătăm respectul pe care ei îl merită. Munca lor nu este tocmai plăcută și nici ușoară. Fie că afară sunt 35 de grade sau -20 de grade, ei sunt întotdeauna la treabă, pentru ca sectorul nostru să fie unul curat. Le mulțumesc pentru ceea ce fac și sper ca și dumneavoastră să încercați să le respectați eforturile pe care aceștia le depun în fiecare zi”.
Contactat telefonic, Daniel Băluță, primarul Sectorului 4, ne-a declarat: ”Acord o mare importanță dialogului cu oamenii, ascult cu mare drag părerile și dorințele acestora, indiferent de modalitatea în care ele ajung la mine. Sunt primar datorită lor și sunt aici pentru ei. În această perioadă, Facebook-ul este cea mai simplă și rapidă cale de comunicare cu cetățenii, cei mai mulți dintre ei aleg acest mod de a lua legătura cu mine, așa că și eu sunt acolo pentru ei!”
Cu această postare pe pagina sa de socializare și cu mesajul transmis de angajații ROSAL și ADP 4, Daniel Băluță a reușit să aibă, doar cu această postare, un impact de 1,6 milioane de utilizatori, peste 600 de mii de vizualizări, 19 mii de like-uri și peste 650 de comentarii. Cu toate că a trecut o săptămână de la data postării, filmulețul continuă să adune aprecieri, fără niciun fel de sponsorizare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News