Un cunoscut brand, lider absolut pe piața românească de profil, vine cu o schimbare majoră, cu impact puternic asupra consumatorilor.
Publicitate
Danone România, liderul pieței locale de iaurturi, a anunțat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă, lansarea unui nou pahar de iaurt, mai atractiv și mai ușor de diferențiat la raft de către consumatori. Majoritatea brandurilor Danone se vor regăsi, începând cu luna mai în noul pahar de iaurt, schimbând în mod vizibil aproximativ un sfert din piața de iaurturi din România.
Proces complex de lansare
Transformarea la nivelul ambalajului presupune o investiție de 10 milioane de lei și are la bază modernizarea și implementarea unei tehnologii unice în fabrica Danone din București.
„Noua tehnologie și noul pahar de iaurt sunt brevetate de Danone, iar România este prima țară din estul Europei în care compania implementeaza această inovație. Paharul KISS, nume care derivă din sintagma „Keep It Simple & Safe”, a fost creat de Grupul Danone din dorința de a lansa un format unic, cu un design ergonomic, mai ușor de folosit de către consumator. Noul pahar are totodată un design mai atractiv, ușor de identificat și de diferențiat la raft, aducând un plus de simplitate, eleganță și unicitate pe piața aglomerată a iaurturilor“, declară Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.
Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulându-se pe parcursul a 8 luni și implicând o echipă de 50 de oameni din zona de producție și zona tehnică.
„Acum 16 ani când am început să producem iaurturi în România, am stabilit noi standarde pe piață și am reușit să atragem noi consumatori către categoria de iaurturi. Acum ducem aceste standarde mai departe, răspunzând astfel așteptărilor consumatorilor noștri de a inova în permanență, în calitate de lider al pieței de iaurturi.
Am investit peste 340 de milioane de lei în operațiunile noastre locale, iar această nouă investiție dovedește încrederea noastră în potențialul de dezvoltare al pieței românești, dar și dedicarea noastră de a continua să creăm valoare în Romania, prin investițitiile constante în fabrica noastră, în iaurturile Danone precum și în cauze sociale,” a adăugat Schulz.
Fabrica Danone din București procesează aproximativ 50 milioane de litri de lapte în fiecare an, o parte din această cantitate provenind de la ferme românești cu care Danone este partener încă din primul an de producție în România. Și cum iaurtul bun are nevoie de lapte de cea mai bună calitate, Danone România a sprijinit activ dezvoltarea fermelor românesti prin programe dedicate, cu o valoare cumulată de peste 30 milioane de lei, în ultimii 10 ani. De asemenea, în fabricile din România lucrează peste 450 de angajați.
Iaurturile în noul pahar KISS
Iaurturile în noul pahar KISS vor fi produse începând de la sfârșitul lunii aprilie și vor fi disponibile în magazinele din toată țara la începutul lui mai. „Am lansat noul pahar KISS pentru că știm că un ambalaj unic, deosebit creează o legătură între consumator și produsele preferate. Danone este lider în topul calității pe piața iaurturilor din România, iar pentru noi calitatea se reflectă atât în interior, cât și în ambalajul care protejează produsul”, explică Dieter Schulz.
Noul pahar KISS va fi mai atractiv, mai colorat și mai elegant, dar va avea și un design mai ergonomic – baza rotundă a noului pahar îl va face mai prietenos, mai ușor de folosit. Aceștia susțin că „Pe cât de gustoase, pe atât de arătoase!”.
Eforturi recunoscute
Danone este liderul pieței atât pe segmentul “iaurturi”, cu o cotă de piață de peste 50%. De asemenea, consumatorii români au ales Danone pe primul loc în topul calității iaurturilor de pe piața din România (conform studiului QUDAL - Quality medal realizat în 2015 de compania elvețiană ICERTIAS). Totodată, Danone a fost votat drept iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/preț (potrivit raportului Best Buy Award pentru România, realizat de ICERTIAS).
La nivel mondial, Danone colectează 8 miliarde de litri de lapte anual, având peste 100.000 de ferme.
Cupa Hagi Danone
Fostul mare jucător de Fotbal, Gheorge Hagi, împreună cu danone au creat un parteneriat destinat copiilor. Cupa Hagi Danone s-a aflat la prima ediție în anul 2010. Această competiție de fotbal este cea mai mare de acest tip din România, fiind destinată copiilor cu vârste între 10 și 12 ani. Se adresează atât cluburilor, cât și școlilor. Competiția s-a format prin unificarea competițiilor Cupa Hagi și Cupa Danone, organizate de Fundația “Gheorghe Hagi” și Danone România.
De asemenea, competiția se desfășoară la nivel internațional, iar echipa câștigătoare din fiecare țară participă la un campionat internațional, „un fel de World Cup pentru copii”, după cum a explicat Dieter Schulz.
În anul 2014, competiția între țări s-a desfășurat la Sao Paolo, în Brazilia.
Danone România
Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.
Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 140 de ţări, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2014 vânzări de peste 20 miliarde euro.
Danone a facut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii. Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase și nutritive.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu