Danone România anunță o creștere semnificativă în 2015, reconfirmându-și poziția de lider pe segmentul de iaurturi, care reprezintă business-ul principal al companiei. O contribuție semnificativă la această evoluție a avut-o extinderea producției pentru alte piețe din Europa, fabrica Danone din București funcționând deja ca un centru regional. Spre exemplu, sortimente de Activia produse în România au ajuns anul trecut pe alte 12 piețe europene.
„Performanța foarte bună a fabricii și laptele de cea mai bună calitate ne ajută să producem cu succes și pentru alte piețe. Fabrica noastră din București folosește majoritar lapte de la fermierii parteneri din România, procesând în jur de 50 milioane litri de lapte anual," spune Adrian Pascu.
Concentrare pe gamele sănătate activă, răsfăț și pentru copii
Evoluția pozitivă a venit ca urmare a redefinirii strategiei și a concentrării pe iaurturile din gamele de sănătate activă, de răsfăț și pentru copii, iaurturi cu plus valoare pentru consumatori", declară Adrian Pascu, director general Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice. Veniturile Danone România au depășit 484 milioane lei în 2015, în creștere cu 6% față de anul precedent, conform bilanțului depus de companie.
Iaurturile din gamele de sănătate activă, de răsfăț și pentru copii din portofoliul Danone au crescut semnificativ, chiar și cu două cifre, creștere susținută și de contextul economic favorabil. „Cred că a contat mult și tendința de a alege alimente cât mai sănătoase, tot mai vizibilă pe piața locală, în condițiile în care iaurtul este un produs recunoscut pentru beneficiile sale digestive", explică Adrian Pascu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu