Danone, schimbare majoră începută în România

Danone România, liderul pieței locale de iaurturi, schimbă ambalajele tuturor produselor sale prin lansarea unui nou pahar de iaurt, KISS – ce derivă din sintagma Keep It Simple & Safe.

Noul pahar de iaurt beneficiază de un format deosebit, unic pe piața din România, brevetat de Danone, care este acum mult mai ergonomic, mai colorat și mai atractiv, fiind mai ușor de identificat și diferențiat la raft de către consumatori. De asemenea, noul pahar are o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să se poată bucura de produs până la ultima linguriță.


Investiția:10 milioane de lei


Relansarea portofoliului Danone a presupus o investiție de 10 milioane de lei și a avut la bază modernizarea și implementarea unei tehnologii unice în fabrica Danone din București. " Noul pahar KISS, un mix subtil de curaj și simplitate, este cea mai recentă inovație a noastră și suntem bucuroși că România este prima țară din estul Europei în care Danone o implementează", declară Dieter Schulz, Director General Danone Europa de Sud Est.


Fabrica Danone din București este cea mai performantă fabrică Danone din Europa, procesând aproximativ 50 milioane de litri de lapte în fiecare an. Danone România a sprijinit activ dezvoltarea fermelor românesti prin derularea de programe dedicate în ultimii 10 ani. În total, de la intrarea pe piața din România compania a investit în operațiunile locale peste 340 de milioane de lei.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel