Grupul Dogan Media International îşi dezvoltă operaţiunile pe piața media din România: Kanal D2, o noua staţie generalistă, va emite din 2 aprilie!
Astăzi, 1 martie, Kanal D împlineşte 16 ani, iar vedetele staţiei şi intreaga echipă din spatele camerelor de filmat au motive de bucurie şi sunt recunoscători milioanelor de telespectatori care au fost alături de Kanal D pe parcursul acestei călătorii extraordinare. A fost o perioadă plină de provocări şi de reuşite, în care echipa Kanal D şi-a îndeplinit misiunea nobilă de a oferi publicului experienţe unice, entertainment de calitate şi informaţie relevantă, la cele mai înalte standarde tehnologice.
Kanal D se află în top trei statii generaliste din România, adesea plasându-se pe primul şi pe al doilea loc, pe toate targeturile monitorizate, finalizând 2022 pe locul 2 în Prime Time (20:00-24:00), în topul audienţelor, cu o cotă de piaţă de 14,4%, la nivel Naţional. 16,5 milioane (reach 000) de telespectatori au urmărit programele oferite de Kanal D în 2022, conform datelor furnizate de Kantar Media International.
Dogan Media International a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu lansarea staţiei Kanal D, iar în cei 16 ani şi-a consolidat poziţia, devenind un Grup multimedia integrat, un adevărat centru creativ ce oferă conţinut diversificat, disponibil pe medii diferite de acces şi prezentare: TV (Kanal D), Radio (Radio Impuls) şi Digital (site-urile kanald.ro, stirilekanald.ro, wowbiz.ro, kfetele.ro, radioimpuls.ro şi canalale de YouTube cu un conţinut video exclusiv WOWNews şi TheXclusive).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu