Materialele de izolare termică a locuinţei şi produsele de eficientizare a consumului de energie vor avea o importanţă mai mare în cumpărăturile de Black Friday din acest an, în contextul scumpirilor din energie, în defavoarea altor genuri de produse, precum electrocasnicele, produsele de îmbrăcăminte sau produsele auto.
Potrivit unei analize realizate de Frames pentru compania de comerţ de materiale de bricolaj MatHaus şi publicată marţi., una dintre principalele direcţii de achiziţie de Black Friday în acest an îl va reprezenta zona eficientizării pierderilor de căldură sau îmbunătăţirii condiţiilor din locuinţe cu materiale care asigură o mai bună performanţă termică, incluzând în această categorie, printre altele, produsele pentru încălzire eficientă şi rapidă (boilere, centrale, sobe etc.), materialele de construcţii - în special termoizolaţiile interioare şi exterioare şi ferestre şi uşi cu un grad ridicat de izolare. Directorul de retail al MatHaus, Cristian Matei, apreciază că mulţi consumatori caută soluţii de izolare termică, pentru a contracara creşterea costurilor la energie.
'Mulţi români şi-au făcut deja calculele cam cât consumă curent, gaze, cât le va veni factura la întreţinere - dacă sunt în sistem centralizat, şi acum caută soluţii. De la ferestre mai bune şi termosisteme pentru izolat pereţii, din vată minerală sau polistiren, la boilere şi chiar şi becuri cu LED care consumă mai puţin, cererea pe aceste segmente a crescut şi estimăm că va atinge punctul maxim în timpul Black Friday 2021, a afirmat Cristian Matei, citat în comunicat.
Directorul de retail al MatHaus a arătat că restricţiile din timpul pandemiei i-au stimulat pe proprietari să investească în îmbunătăţirea condiţiilor din propria locuinţă. 'Pe segmentul nostru, al materialelor de construcţii şi amenajări, observăm o dorinţă tot mai mare din partea clienţilor de a cumpăra materiale care asigură o construcţie eficientă din punct de vedere energetic. Soluţiile sunt multiple, la preţuri foarte variate, fie că vorbim despre cărămidă, BCA sau materiale pentru hidroizolaţii.
(...) Este un trend pe care îl vedem tot mai puternic în piaţă, pe care îl susţinem şi ni-l dorim să devină tot mai pregnant. În al doilea rând, clienţii noştri au început să îşi dea seama de avantajul şi simplitatea pe care o ai când comanzi online chiar şi materiale de construcţii. Este mai avantajos să stai acasă pentru a supraveghea lucrarea, în timp ce noi prin flota proprie îţi aducem comanda în faţa porţii sau la şantier. Observam şi aici o creştere sănătoasă de la an la an', a declarat Cristian Matei. Reprezentantul MatHaus a subliniat că clienţii sunt tot mai atenţi la produsele de eliminare a bacteriilor şi germenilor din locuinţă.
'Suntem mai atenţi la calitatea aerului din casă, la curăţenie, la soluţiile care elimină bacteriile şi germenii. În jurul ideii de curăţenie inteligentă a apărut un întreg ecosistem de produse de calitate superioară, iar Black Friday va accelera acest trend de consum, a estimat Cristian Matei. De Black Friday, MatHaus prevede că sectorul de vânzări online va atinge un maxim istoric, pe toate segmentele, sprijinit de serviciul de livrare oferit de societatea comercială, se precizează în comunicat, conform Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News