Majoritatea companiilor care produc smartwatch-uri precum Apple sau Samsung, dar și altele, s-au grăbit să lanseze pe piață aceste produse înainte ca tehnologia din spatele lor să fie bine definitivată.
Smartwatch-urile au eșuat ca ca și categorie de produs pentru că marile industrii au făcut o greșeală uriașă. S-au gândit mai întâi la clienți și la comercializare și mai apoi la detaliile tehnice.
Cu ani în urmă tehnologia smartwatch era așteptată să înregistreze o evoluție uliuitoare. În schimb sunt doar dispozitive compatibile cu diferite telefoane, bune la primit de notificări sau ca însoțitori la activitățile sportive.
Ele ar mai fi utile și la citirea de email-uri, recepționare apeluri, setarea alarmelor, vizualizarea de imagini și video, navigație și controlul muzicii, potrivit MPD Group.
După apariția acestor dispozitive consumatorii au fost dezamăgiți.
În acest moment, mai puțin de 10% din europeni dețin un smartwatch. Unii ar spune că smartwatch-urile vor dispărea pentru că sunt inutile.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News