Reprezentanții Aeroportului Internaţional Henri Coandă Bucureşti au transmis un punct de vedere după imaginile pe care DC News le-a publicat marți pe site.
”Imaginea publicată pare să arate o coadă la ghișeele de check-in. Aceste ghișee sunt operate direct de personalul companiilor aeriene sau de către companiile de handling care reprezintă companiile aeriene. Unii operatori aerieni, cu activitate substanțială pe aeroportul Henri Coandă, utilizează un număr mai mare de ghișee de check-in, simultan, pentru mai multe curse.
Situația prezentată în imagine este una obișnuită în sezonul de vârf de trafic, la orele de vârf, pe aeroporturile mari (cu peste 10 milioane de pasageri/an).
Precizăm că personalul CN Aeroporturi București nu este implicat în procesarea pasagerilor”, au explicat reprezentanții Aeroportului Internaţional Henri Coandă Bucureşti pentru DC News.
Știrea inițială:
Marți, 28 august, începând cu ora 06:00, toți pasagerii, indiferent de zborul pe care îl aveau, trebuia să stea într-un grup amestecat și lipsit de orice minimă reglementare.
În dese rânduri cei care ajungeau să facă operațiunea check-in descopereau că n-au procedat bine și erau trimiși în alte părți, lumea ajungând să se certe și cu personalul aeroportului și între ei. Întrebarea este ce răspuns are conducerea aeroportului la această situație?
Vedeți AICI imaginile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu