De ce guma de mestecat și bateriile sunt puse lângă casele de marcat

De ce guma de mestecat și bateriile sunt puse lângă casele de marcat / Foto: Pixabay
De ce guma de mestecat și bateriile sunt puse lângă casele de marcat / Foto: Pixabay

Află în articol de ce guma de mestecat și bateriile sunt puse lângă casele de marcat.

Te-ai întrebat vreodată de ce în apropiere de casele de marcat din supermarket există rafturi cu obiecte mici, cum ar fi guma de mestecat, bateriile sau bomboanele? Ei bine, află că acestea nu sunt așezate acolo întâmplător, ci cu un scop bine definit. Este o metodă strategică de a-i face pe cumpărători să cheltuiască în plus și, astfel, ajută la creșterea afacerii.

Produsele precum guma de mestecat și bateriile sunt de multe ori uitate sau neglijate de consumatori în timpul cumpărăturilor. Astfel, aceste obiecte sunt plasate strategic în apropierea caselor de marcat, oferindu-i clientului oportunitatea să cumpere ceva în plus înainte de a părăsi magazinul.

Guma de mestecat, adesea cumpărată din impuls

Totodată, guma de mestecat este un produs cu un preț mic și este adesea cumpărată impulsiv. Plasarea gumei de mestecat lângă casa de marcat face ca oamenii să o vadă ușor și să fie tentați să o adauge în coș înainte de a plăti. Un alt motiv este timpul de așteptare. În timp ce clienții așteaptă în coadă la casa de marcat, au ocazia să vadă și să cumpere guma de mestecat pentru a-și ocupa timpul sau pentru a-și împrospăta respirația după ce au mâncat sau băut ceva.

Cât despre baterii, acestea sunt deseori cumpărate atunci când se descoperă că dispozitivele sau telecomenzile au nevoie de ele. Așezarea bateriilor lângă casa de marcat permite clienților să le achiziționeze imediat atunci când realizează că le-au epuizat. Totodată, atunci când oamenii cumpără electronice sau jucării, uită să mai cumpere și baterii, așa că există o mare probabilitate să își aducă aminte că au nevoie de ele atunci când  stau la rând.

Aceste tactici de plasare a produselor sunt parte a strategiilor de marketing și merchandising pentru a crește vânzările suplimentare și pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături mai convenabilă. Este o modalitate de a exploata psihologia consumatorilor și de a-i încuraja să cumpere mai mult decât au planificat inițial. În plus, produsele mici sunt puse lângă casele de marcat și pentru a nu fi furate de către consumatori.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel