Joi, 23 martie 2023, ar fi trebuit să circulăm pe Centura Zalău, însă n-am reușit nici de această dată. Termenul contractual de doi ani pentru lucrări s-a împlinit... ieri.
Joi, 23 martie 2023, era termenul contractual pentru finalizarea lucrărilor pe șantierul Centurii Zalău, singurul contract în execuție derulat cu un constructor din China, dar proiectul este la doar 45%, conform CNAIR. Antreprenorul general este din China, dar lucrările se fac cu subcontractori români.
Este fascinant ce se întâmplă și arată că, în România, este o problemă de sistem, o problemă care ține de autorități. Peste tot în lume, chinezii reușesc să facă de la drumuri, la tot felul de alte construcții în câteva luni, iar în România, nu au reușit câțiva kilometri. Acest lucru arată că este ceva tipic țării noastre, dacă nici măcar chinezii nu reușesc să facă treabă aici.
Varianta Zalău are o lungime de 5,5 kilometri şi asigură legătura între DN 1 F (Cluj Napoca – Zalău – Satu Mare) şi Drumul Judeţean 191. Contractul a fost semnat cu Asocierea Sinohydro (China) – SC GoodProod (România) în vara anului 2020, cu termen de 6 luni pentru proiectare și 24 pentru execuție, ordinul pentru începerea lucrărilor fiind emis în aprilie 2021.
VEZI ȘI: Miniștrii PNL au dat lovitura în februarie, în media: Primul loc la vizibilitate și audiență - https://www.dcnews.ro/ministrii-pnl-au-dat-lovitura-in-februarie-in-media-primul-loc-la-vizibilitate-si-audienta_908810.html
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News