Discovery Channel, principala televiziune din portofoliul companiei Discovery, a pierdut aproape 50% din piaţa de distribuţie TV din România, odată cu scoaterea sa de pe reţelele de cablu şi de pe platforma digitală Digi a RCS&RDS, au declarat mai multe surse din piaţa media.
La sfârşitul anului 2011, piaţa de retransmisie a programelor TV din România număra 5,85 milioane de abonaţi, potrivit datelor autorităţii de reglementare în comunicaţii (ANCOM). Dintre aceştia, RCS&RDS are peste 2,5 milioane de abonaţi (pe cablu şi satelit/ Digi), au mai spus aceleaşi surse, citate de Mediafax.
Astfel, este de aşteptat ca impactul asupra audienţei televiziunii Discovery Channel să fie semnificativ în urma deciziei RCS&RDS de a scoate, începând de joi seară, televiziunea de pe reţelele sale de cablu, analogic şi digital, după ce, pe 23 noiembrie, compania de telecomunicaţii a scos postul şi de pe reţeaua sa de satelit Digi.
În acest moment, niciuna dintre televiziunile operate de Discovery Networks în România nu mai este difuzată pe RCS&RDS (cablu şi DTH/ digital).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News