Delta Dunării a devenit un punct de atracţie turistică bine valorizat de companiile de turism americane.
Delta Dunării este, în luna Mai, destinaţia vizitată de 27 de touroperatori din Statele Unite ale Americii, acţiune prin care un operator român de incoming vrea să atragă cât mai mulţi turişti americani în această zonă din România.
Delta Dunării va fi promovată de Invitation Romania în SUA în cadrul unui concept activ ecologic, adaptat la o clientelă de vârstă medie şi de peste 60 de ani. Acţiunea se va termina în Tulcea, printr-o conferinţă de presă care va evalua serviciile şi infrastructura produsului Delta Dunării pentru turiştii americani, se arată într-un comunicat remis vineri Agerpres.
"Acest proiect a fost precedat, în prima parte a anului, de infotripuri dedicate pieţelor flamandă, franceză şi germană. De asemenea, în iunie vom derula un proiect inedit de promovare către reţelele noastre internaţionale", subliniază Gheorghe Fodoreanu, preşedintele Invitation Romania.
Fodoreanu apreciază că aceste iniţiative private sunt în măsură să înlocuiască lipsa prezenţei oricărui suport de promovare a turismului românesc, după închiderea birourilor de promovare turistică, măsură care a fost luată anul trecut.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News