DEZASTRU pentru Facebook și Twitter. Starbucks a făcut anunțul

Celebrele cafenele Starbucks vor renunța la publicitatea online de pe marile rețele de socializare, în concordanță cu alte mari companii care urmează aceeași măsură.

Conform The Verge, Starbucks transmite că „se opune discursului urii” și consideră că „atât mediul de afaceri, cât și factorii de decizie politică, trebuie să se unească pentru a obține o schimbare reală”.

Vom opri temporar publicitatea pe toate rețelele de socializare, în timp ce discutăm intern cu partenerii media și cu organizațiile pentru drepturi civile, în speranța de a opri discursul urii”, a transmis compania, într-un comunicat.

Acțiunile Facebook și Twitter sunt așteptate să scadă din nou, după ce Unilever a apelat la aceeași măsură, joi.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel