Într-o dezmințire trimisă redacției, "Orange anunta ca informatia aparuta pe acest site in luna decembrie 2014, referitor la crearea unor produse comestibile cu personajele Millidge si Doig este falsa. Singurele materiale promotionale cu personajele PrePay Millidge si Doig sunt cele comercializate exclusiv in reteaua de distributie a Orange Romania: Orange shop, Orange store si parteneri, precum si in magazinul online Orange pe www.orange.ro/magazin-online".
Respectivul articol avea la bază un comunicat de presă transmis pe 22 decembrie 2014 pe adresa redacției, de către Fanomania, cu următorul conținut:
"Fanomania si Orange Romania vor duce mai departe povestea indragitelor mascote Millidge si Doig, care vor deveni comestibile, fiind realizate din marshmallow.
Povestea lui Millidge and Doig - mascotele Orange
Cele doua mascote ale companiei de telefonie mobila Orange au fost create în urma cu aproape sapte ani de agentia Wieden Kennedy, special pentru Orange România si au avut un succes nebun, atât pe afisele si pliantele distribuite prin localitatile României, cât si în spoturile publicitare. Se ajunsese chiar în situati în care se cumparau cartele prepay de la Orange numai ca sa primesti un breloc cu aceste figurine simpatice si galagioase. În plina glorie, mascotele au fost scoase din joc, zice-se pentru ca ar fi riscat sa devina mult mai populare decât brandul Orange. Dupa patru ani de la retragerea misterioasa, Millidge si Doig au revenit si se bucura de acelasi succes teribil. De data asta mascotele s-au apucat de cântat si au scos un album de colinde.
Si trufe de ciocolata...
Craciun fericit tuturor!"
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News