Co-fondatorul CD Projekt Red, Marcin Iwinski, a creat un videoclip de 5 minute în care a explicat cum s-a ajuns ca mult așteptatul Cyberpunk 2077 să nu funcționeze aproape deloc pe PlayStation 4 și Xbox One, console lansate după momentul anunțării inițiale a jocului video.
Conform pcgamer.com, planul inițial al dezvoltatorilor a fost „să facă jocul să arate epic pe PC” și să-l adapteze ulterior la consolele de generație trecută, noi-nouțe la momentul anunțării inițiale. În ciuda faptului că jocul a fost în dezvoltare întreaga generație PS4/Xbox One, Cyberpunk a rulat atât de rău pe aceste două console încât companiile Sony și Microsoft au retras materialul de pe magazinele lor.
„Știam că este o diferență de hardware, da, dar în final cred că timpul a arătat că am subestimat sarcina. (...) Cu apropierea lansării, am văzut îmbunătățiri mari în fiecare zi și chiar am crezut că vom reuși să rezolvăm totul în patch-ul din ziua 0”, a mai declarat Iwinksi, care a pledat pentru remedierea problemelor de pe consolele vechi și oferirea de DLC-uri gratuite până în 2022.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu