Dintre toate mărcile de mașini mai ieftine de 10.000 de euro, Dacia Logan MCV mulțumește cel mai mult pe șoferii germani. Marca produsă de Renault reușește să devanseze firmele japoneze, arată un studiu al celui mai mare club automobilistic din Germania și Europa, ADAC, informează cotidianul german Die Welt.
Studiul a măsurat gradul de satisfacție a clienților care cumpără mașini mai ieftine de 10.000 de euro. Rezultatul este unul surprinzător, spun specialiștii, iar marele pierzător este Japonia. Primul loc al podiumului este ținut de Logan MCV, dar Dacia are și poziția a treia, prin Sandero.
A doua generație de Dacia Logan MCV, cu un preț ce pleacă de la 7.990 de euro, mulțumește cei mai mulți șoferi. Modelul s-a lansat pe 29 mai 2013. Are trei versiuni de echipare - Acces, Ambiance și Laureate - și patru tipuri de motorizări, dintre care două agregate pe benzină și două propulsoare diesel. Mai mult, va fi disponibilă și o versiune cu alimentare GPL.
Pe locul al doilea în topul ADAC, dar la distanță mare de Dacia Logan MCV, este Ford Fiesta. În Germania, Ford Fiesta este un autovehicul popular, dar are drept competitor VW, care îi surclasează de multe ori pe americani.
Dacia Sandero se află pe locul trei, urmată de Suzuki Alto. Clienții se plâng că aceasta din urmă are mari deficiențe de confort și siguranță.
ADAC a intervievat online 20.000 de persoane. Pe lângă capitolul ”satisfacție”, clienții au fost întrebați și despre calitatea serviciilor de reparații și intențiile de cumpărare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News