Săptămâna viitoare magazinele dau startul oficial la sezonul reducerilor. Din 15 ianuarie, aproape toate articolele colecțiilor de toamnă/iarnă 2011 vor beneficia de discount-uri cuprinse între 20% și 80%. Marile brand-uri, printre care Lacoste, H&M, Promod,Zara, Mango, Stefanel, Tommy Hilfiger, Polo Garage, Motivi, BSB, Musette, Sephora, Debenhams, au demarat deja campaniile de informare.
Această vânzare de soldare se desfășoară în intervalul 15 ianuarie – 15 aprilie, pentru produsele de toamnă/iarnă, iar cea de-a două are loc în perioada 1 august – 31 octombrie, pentru articolele de primavară/vară. Cele două campanii legale de soldare nu cuprind produse alimentare, ci se aplică doar celor care au caracter sezonier, cum ar fi confecţii, marochinărie, tricotaje, încălţăminte sau articole sportive.
Prin această strategie, marile firme urmăresc câștigarea noilor clienți fideli, precum și eliberarea depozitelor în vederea depozitării noilor colecții.
Cei care urmăresc achiziționarea unor produse cu discount, trebuie să fie atenți la eticheta produsului pe care este indicat să apară reducerea raportată la preţul de referinţă practicat. Astfel, pe eticheta produsului trebuie să fie scris atât preţul vechi, cât şi preţul nou, rezultat din aplicarea reducerii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu