Directorul Renault: Dacia este "marca de cucerire" a grupului Renault

renault
renault

Dacia este "marca de cucerire" prin care Renault intră pe pieţele emergente şi pregăteşte lansarea autovehiculelor cu preţ mai ridicat din gama grupului, a declarat, joi, şeful producătorului auto francez, Carlos Ghosn, la deschiderea unei uzine în Maroc, care va produce maşini low-cost.

Grupul Renault comercializează autovehicule low-cost sub brandul Dacia în Europa şi sub marca proprie în alte regiuni ale lumii.

Ghosn a respins existenţa unei competiţii între Renault şi Dacia, potrivit portalului Europe1.

Dacia "este o marcă de cucerire care ne permite să intrăm în ţările emergente şi să pregătim venirea mărcii Renault, întrucât permite persoanelor care nu au foarte mulţi bani să cumpere un autovehicul Dacia, după care să migreze către Renault", a spus el.

Renault a inaugurat, joi, o fabrică în Maroc care va produce monovolumul Dacia Lodgy şi un mic vehicul utilitar. Potrivit AFP, producţia fabricii va fi completată cu un al treilea autovehicul, ţinut încă secret. Capacitatea va ajunge la 400.000 de unităţi pe an, după extinderea capacităţilor, situate la 150.000-170.000 de autovehicule, cu o a doua linie de producţie.

Lodgy va fi produs în Maroc întrucât creşterea capacităţii fabricii Dacia de la Piteşti nu a fost posibilă, a declarat directorul programului Entry al Renault, Arnaud Deboeuf, citat de portalul L'Usine Nouvelle.

"Fabrica din Piteşti funcţionează la capacitate maximă astăzi. Am analizat o dublare a producţiei, dar nu a fost posibil. Capacitatea suplimentară pentru producţia Lodgy a fost localizată în Tanger. Capacitatea fabricii din Tanger va creşte pentru a ajunge la nivelul celei din Piteşti (de circa 350.000 de unităţi). Nu avem idei preconcepute: cele două fabrici ar putea avea un model comun pentru a compensa când producţia este prea ridicată într-o parte", a spus Deboeuf.

Renault a investit deja 600 de milioane de euro la fabrica din apropierea oraşului Tanger, iar costul celei de-a doua linii de producţie ar putea ajunge la 400 de milioane de euro, în funcţie de modelul care va fi produs.

Citește și: Renault a deschis o mega-fabrică de maşini low-cost în Maroc. Francezii se supără și inventează un nou cuvânt ”Loganizare”

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel