Românii care au ales să plece cu compania Tarom pe 1 decembrie au fost neinspirați. Chiar de ziua națională a României, pe aeroportul propriu, Henri Coandă, compania Globe Ground, cea care efectuează transferul pasagerilor și al bagajelor și degivrarea avioanelor pentru zbor, tratează cu prioritate companiile străine.
Este un 1 decembrie în care iarna începe să își facă simțită prezența, deci avioanele au nevoie de degivrare. Zeci de clienți Tarom au reclamat că așteaptă cu orele să se urce în avion, deoarece compania de servicii Globe Ground degivrează mai întâi avioanele companiilor străine, pe sistemul „dai un ban, dar stai în față”, spun oamenii, nemulțumiți că văd până și avioanele companiilor low-cost plecând înaintea aeronavelor Tarom. Nu se poate lua legătura nici cu departamentul de comunicare al Tarom, căci telefoanele sunt blocate. Probabil, că au toți liber de ziua națională, crezând că nu vor apărea incidente.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News