Discriminare în Irlanda. Unul dintre agenţii companiei de telefonie mobilă Vodafone a transmis un email angajaţilor săi prin care le cere acestora să oprească garanţii de 500 de euro tuturor clienţilor români. În plus, vânzătorii de la firma „Talk To Me” au primit instrucţiuni clare să nu le realizeze conexiuni românilor decât dacă aceştia plătesc în avans, declară "The Irish Sun". În prezent, Vodafone anchetează aceste cazuri de discriminare şi rasism.
Autor: Raluca Ţena
În mesajul primit de angajaţii firmei „Talk To Me” se precizează: „ Vă repet: să nu conectaţi niciun abonament al unui român fără să luaţi o garanţie de 500 de euro". În plus, angajaţii serviciului Vconect trebuie să plătească din propriul buzunar dacă românii nu achită la timp facturile.
Vodafone reacţionează în faţa acestor acuzaţii
Reacţiile Vodafone nu au întârziat să apară. Reprezentanţii companiei au anuntat în presă că vor fi luate măsuri şi vor declanşa anchetarea partenerului din Irlanda. Aceştia au mai declarat: ”Vodafone doreşte să îsi asigure clienţii ca aceasta nu a fost o comunicare aprobată de Vodafone Irlanda, mesajul nu a fost emis de Vodafone şi nici nu a fost cerut sau susţinut de Vodafone. Mai mult, acest comunicat nu este în concordanţă cu politicile şi procedurile companiei.”
Reacţii au apărut şi din partea presei locale. Aceasta s-a arătat şocată de faptul că un reprezentant irlandez al unei companii internaţionale a dat naştere unui caz de rasism şi discriminare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News