Un studiu realizat de japonezii de la Toyota arată că 2 din 3 şoferi cred că maşinile electrice mai au şi un motor care funcţionează pe benzină.
Publicitate
Chiar dacă industria auto trece în prezent printr-o electrificare masivă, clienții acestora, conform ultimelor studii nu cunosc din ce motoare este alcătuit sistemul de propulsie a vehiculelor electrice. Astfel, în cadrul unui eveniment care avea ca subiect principal viitorul mobilității electrice, Toyota a declarat că a realizat câteva studii pentru a afla cât de informați sunt clienții săi în vederea cunoștințelor generale despre vehiculele electrice.
Primul studiu, desfășurat în 2019, adresa o întrebare cât se poate de simplă: au oare mașinile electrice și un motor pe benzină. În mod logic și eviden, răspunsul corect este nu, însă 66% dintre intervievați au răspuns greșit.
Mai mult de atât, aceeași întrebare a fost adresată și într-un studiu realizat în 2020, atunci când același procentaj a oferit răspunsul greșit. Tot atunci, Toyota a mai întrebat dacă mașinile hybride trebuie conectate la prize electrice. Din nou, răspunsul corect este nu. Însă 75% sunt de părerea opusă, fiind de părerea că hybridele tradiționale au nevoie de priză.
Pentru a combate aceste informații eronate, Toyota a pus deja bazele unui centru de educație. Cu ajutorul materialelor video sunt explicate componentele de bază ale unui automobil electric, precum și diferențele de termeni, precum BEV, hybrid și plug-in hybrid, scrie auto-expert.md.
Renault Commercial Roumanie, divizia de retail a Grupului Renault pe piaţa locală, a înregistrat 7.500 de comenzi pentru Dacia Spring, primul model electric al constructorului local, relatează ZF. La nivel european Dacia a înregistrat circa 40.000 de comenzi pentru Spring.
Dacia Spring este cel mai accesibil automobil electric de pe piaţa europeană, fiind cu aproape 10.000 de euro mai ieftin decât al doilea cel mai ieftin concurent, scrie Mediafax.
„Cu aproape 40.000 de comenzi înregistrate în opt luni, Dacia Spring cunoaşte un excelent demaraj comercial. Ca soluţie de mobilitate electrică accesibilă tuturor, Spring atrage atât clienţi tradiţionali ai mărcii Dacia cât, mai ales, un număr foarte mare de clienţi noi. R-EVoluţia este aşadar în plină desfăşurare“, a spus Xavier Martinet, director de marketing şi de vânzări Dacia. VEZI CONTINUAREA AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu