Doi pakistanezi au băgat spaima în pasagerii unui avion plecat din România. "I will kill you"

Fotografie creată de Markus Winkler, de la Pexels
Fotografie creată de Markus Winkler, de la Pexels

O cursă Wizz Air pe ruta Bucureşti-Dubai a trebuit să aterizeze forţat la Ankara, Turcia, din cauza unor pasageri pakistanezi recalcitranţi. 

Publicitate

Aceştia strigau repetat sintagma "I will kill you" (n.r. 'o să vă omor') şi ţineau brichetele aprinse spre locul unde sunt măştile de oxigen. 

”Erau doi pakistanezi care spuneau `I will kill you`.

Apoi țineau brichetele deasupra locului unde sunt măstile de oxigen. Nu este adevărat că au fost români cei care nu au respectat regulile. Românii i- au imobilizat pe pakistanezi. O fată a făcut atac de panică și a leșinat de frică”, a povestit un pasager.

La bordul avionului au urcat polițiștii din Turcia, iar unul dintre pasagerii scandalagii a fost încătușat, scrie Gândul.(accesează linkul pentru a vedea VIDEO)

Pasagerii au ajuns în cele din urmă în Dubai cu o întârziere de aproape două ore.

Din cauza comportamentului neadecvat, pasagerii care au făcut scandal au fost debarcați din avion și au rămas în capitala Turciei. După o oră și jumătate petrecută în Ankara, aeronava Wizz Air a fost realimentată și a decolat cu destinația Dubai.

Pasagerii plătesc suplimentar pentru drepturi pe care le au gratis 

”Acum, deși suntem afectați în continuare de pandemie, se remarcă o inițiativă a pasagerilor de a nu mai cumpăra pe termen lung, respectiv biletele sunt achiziționate mai din scurt, practic, de pe o lună pe alta și câteodată chiar și mai din scurt, și de a-și asigura călătoria, deci ce fac pasagerii ca să nu se mai confrunte cu astfel de situații și câteodată, tocmai pentru că nu își cunosc drepturile se supra-asigură, respectiv, necunoscându-și drepturile, pasagerii își achiziționează niște asigurări pe care ei le au tocmai din aceste drepturi reglementate de regulamentul comunitar. 

Vă dau un exemplu: sunt asigurări care pentru o sumă de zece euro în plus faţă de bilet, acoperă situația în care zborul este anulat, iar pasagerul își primește banii în șapte zile înapoi. Asta este o prevedere a regulamentului european pe care o are orice pasager, inclusiv cei care nu își achiziționează astfel de asigurări. Deci dacă ne informăm puțin, citim termenii și condițiile, ne obișnuim să nu mai bifăm și să trecem mai departe, încet, încet vom afla și ce nu putem să facem, cum putem să cumpărăm exact ce ne trebuie, care este diferența între o asigurare de călătorie storno și o asigurare obișnuită de călătorie.

Asigurarea storno asigură pasagerul până în momentul decolării, când mai are două sau trei zile până la a pleca, se asigură pe el în caz că se întâmplă ceva, în timp ce asigurarea de călătorie acoperă situațiile care se întâmplă în momentul călătoriei, Multe dintre ele au condiții puse că pasagerul trebuie să fi trecut granița, deci practic el trebuie să fi făcut check-inul. Și atunci, pasagerul știind ceea ce achiziționează, va afla un pic citind din ele și ce drepturi are”, a declarat Ramona Colea, CEO Flight Claim, în exclusivitate pentru DC News. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News


Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel