Dorin Cojocaru, presedintele la Asociația Patronală Română din Industria Laptelui (APRIL), trage un semnal de alarmă față de comportamentul unor clienți din marile magazine.
Dorin Cojocaru semnalează faptul că produsele la care se renunță la sau până la casa de marcat și sunt perisabile trebuie puse înapoi în frigidere, nu lăsate pe orice raft. Liderul APRIL trage acest semnal de alarmă într-o postare de joi:
”Stimați consumatori rugămintea mea (personală): când doriți să cumpărați produse perisabile refrigerate sau produse congelate, dar din diverse motive vă răzgândiți până să le achitați... NU le lăsăți prin diverse spații din magazin fără a le repune în locuri cu temperatura 4-8 grade Celsius!! Întrerupeți lanțul de frig, iar acele produse devin Neconforme și vor fi distruse!
De ce NU este bine să întrerupeți " lanțul de frig":
1. Acel produs intră în fermentație sau dezvoltă microbiologie nedorită!
2. Angajații din acel magazin Repun Produsul la Raft fără a mai verifica comformitatea produsului sau este posibil ca modificările neconforme să nu fie vizibile în acel moment (după câteva ore apar acumulare de gaz, lichid, mucegai, etc) (acum 3 ani am filmat cum un căruț întreg se repunea pe raft... chiar cu deteriorări vizibile de ambalaj!)
3. Astfel dvs faceți Risipă alimentară (produsele se vor trimite la distrugere!)
4. Producătorul poate fi reclamat și acuzat pe nedrept! (oricum, tot lui i se impută marfă, direct sau indirect!)
Vă mulțumesc anticipat!
Rog comercianții (în limita timpului) să verifice temeinic "repunerea pe raft a produselor refuzate!” sau... să crească "ritmicitatea" repunerilor...” este mesajul lui Dorin Cojocaru, de pe Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu