Două turiste britanice jură că nu mai calcă în Mykonos după ce au plătit 520 de euro pe „nimic”

Foto: Pxhere. Imagine cu rol ilustrativ
Foto: Pxhere. Imagine cu rol ilustrativ

O turistă britanică a criticat un restaurant celebru din Mykonos care și-ar “înșela” clienții.

O turistă britanică a criticat un restaurant celebru din Mykonos care și-ar “înșela” clienții, după ce a primit o notă de plată de 450 de lire sterline, echivalentul a 520 euro. Potrivit The Sun, Amber Pace, în vârstă de 25 de ani, a jurat că nu se va mai întoarce niciodată pe insula grecească după vizita ei la un restaurant din zonă. Tânăra, care este asistent manager în New York, a făcut un tur al insulelor din Grecia în mai, vizitând Santorini, Creta și Mykonos împreună cu prietena ei Aubrey.

Cele două s-au hotărât să petreacă o zi la restaurantul respectiv. După ce au comandat două băuturi și două aperitive, cele două prietene au rămas șocate când au văzut nota de plată de 450 de lire sterline (520 de euro).

Meniul nu arăta prețurile, spun ele

Amber a declarat pentru The Sun: „Am văzut doar prețul de 17 lire sterline (20 de euro) pentru calamarii prăjiți pe care i-am luat și prietena mea a luat picioare de crab în valoare de 32 de euro”. "I-am spus chelnerului de trei ori ‘te rog să te asiguri că este cel de 27.5 lire sterline (20 de euro), nu vreau nimic mai mult decât atât’ și el a spus că a înțeles.

"Ne-am primit mâncarea și era dezgustătoare. Chiar înainte să știm prețurile, ni s-a părut că nu era bună. Calamarii mei prăjiți erau cauciuc și nu aveau gust, iar picioarele de crabi comandate de prietena mea erau foarte sărate. Chelnerul ne-a dat un bon pe hârtie care indica 85 de lire sterline (98 de euro) pentru calamari prăjiți și 160 de lire sterline (185 de euro) pentru picioare de crabi regali. Aproape am înnebunit când am văzut”, a fost mărturia tinerei.

Au fost ademenite cu șezlonguri gratuite

Inițial, cele două femei au fost informate că șezlongurile sunt gratuite cu achiziționarea unei băuturi. Amber a spus: "Am decis că este o ofertă bună având în vedere că oricum plănuiam să bem. Prietena mea a comandat un Pina Colada și eu am comandat un Strawberry Daiquiri. Nu ni s-a dat un meniu de băuturi, chelnerul doar ne-a enumerat băuturile fără să ne spună prețurile”.

Deși au încercat să vorbească cu personalul, Amber spune că chelnerul a insistat că ceea ce au comandat cântărea cel puțin patru kilograme. Cele două prietene au primit în cele din urmă o notă de plată astronomică de 450 de lire sterline (520 de euro) pentru cele două cocktailuri, două aperitive și un comision de serviciu de 10%.

A doua zi, managerul s-ar fi făcut că plouă

Furioase, s-au hotărât să se întoarcă la restaurant a doua zi și să vorbească cu managerul. Dar au rămas dezamăgite susținând că managerul le-a ignorat reclamația și le-a dat vina pentru că nu au fost atente la meniu. Amber a adaugat: "A fost foarte nepoliticos și l-a tratat ca și cum ar fi avut aceste probleme înainte, așa că nu l-a afectat. Ne-a spus practic că este vina noastră pentru că nu am citit meniul corect. A râs de noi și nu a făcut nimic în legătură cu asta”.

"O experiență oribilă și acel loc dă un nume rău Mykonosului. Am căutat locul după tot și are tot felul de avertizări pe toate site-urile de călătorie pentru că sunt cunoscuți pentru că îi înșală pe turiști cumplit. Nu vreau să mai calc vreodată în Mykonos din cauza acelei experiențe”, a conchis ea.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri


Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel