Dragoș Anastasiu (Eurolines), obiectiv major: România, în cataloagele tipărite TUI din 2018

Dragoş Anastasiu, preşedintele Eurolines Group, a anunțat miercuri, într-o conferință de presă, care este obiectivul principal pentru 2017 al grupului: România să fie din nou prezentă în cataloagele tipărite ale celui mai mare operator de turism la nivel mondial, TUI.

 

"Noi ne-am pus un țel care pe cât de banal sună, pe atât de important este. Vrem să îi determinăm pe colegii noștri de la TUI din Germania să repună România în cataloagele tipărite pentru anul 2018. Bătălia se va da până în iulie 2017, pentru ca, în 2018, România să reapară în această zonă, care pentru Germania încă este importantă: cataloagele tipărite. Suntem în zona de online a grupului TUI, dar nu suntem pe zona de tipărituri. Turiștii germani, după chinezi, numărul doi în lume după dorința de plimbare, încă sunt obișnuiți cu aceste cataloage tipărite. Acesta este pentru noi obiectivul principal, pentru că grupul nostru mizează pe destinația România în următorii ani. Acest lucru s-a văzut încă de acum doi ani când grupul a început investiția în zona hotelieră", a anunțat Dragoș Anastasiu. 

Grupul Eurolines a investit deja în în locații hoteliere de excepție: Green Villaje Resort în Sfântu Gheorghe/Delta Dunării sau Valea Verde/Cund din Transilvania și urmărește să lărgească portofoliul cu facilități similare de cazare care s-ar putea regăsi în conceptul și platforma RoBeLo (Romanian Best Locations).

Grupul Eurolines, planuri pentru 2017

Cât privește planurile pentru anul 2017, Grupul Eurolines vrea să-şi consolideze poziţia de lider al pieţei de turism şi transport, vizând o creştere cu 12% a vânzărilor comparativ cu 2016, până la nivelul de 140 de milioane de euro.

De asemenea, Eurolines va continua investițiile în complexul Green Village Resort din Delta Dunării, deoarece şi-a propus vânzări de aproximativ 2,1 milioane de euro. 

Grupul anunță că va continua și procesul de înnoire a flotei de autocare, prin achiziţia a trei autocare noi în 2017, în valoare de 750.000 euro. Un alt obiectiv al grupului pentru anul viitor este creşterea ponderii vânzărilor on-line.

La nivel de Grup, bugetul total al investiţiilor programate pentru anul viitor este de aproximativ 6 milioane de euro.

Citește și: 2016, anul relansării destinației turistice România. Destinații vedetă

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel