EXCLUSIV  Drum expres Craiova - Piteşti. Răzvan Cuc, intervenţie după sesizările privind zona Balş

În urma unei sesizări primite din partea mai multor persoane, l-am contactat pe senatorul PSD Răzvan Cuc pentru a vorbi despre modul în care este executat proiectul drumului expres Craiova - Piteşti. 

"Proiectul drumului expres Craiova - Piteşti care are o evidentă utilitate se gâtuie, în prezent, la Balş. Deşi aici logic era să se lucreze la şoseaua ocolitoare, am constatat, trecând prin zonă că, de fapt, se lucrează în interiorul localităţii. Care este situaţia? Va avea Balş şosea ocolitoare sau cei care vor merge pe Craiova - Piteşti vor trebui să meargă prin localitate?", ne-a întrebat un cititor. 

Răzvan Cuc, senator PSD şi ministru al Transporturilor în guvernarea social-democrată, a venit cu lămuriri despre acest proiect pe care îl cunoaşte foarte bine. 

"Acolo este vorba despre lotul doi al drumului, avem un antreprenor român care a promis că până la sfârşitul anului va finaliza cele două by-pass-uri, vorbim de Balş şi Slatina. Ce pot să vă spun legat de sesizarea dvs este că în oraş se poate lucra la cele câteva bretele de legătură care vor face conexiunea cu viitoarea centură. Probabil că la acele bretele se lucrează acum în localitate", a explicat senatorul Răzvan Cuc. 

"Cât despre termenul de finalizare şi de anunţul constructorului că va termina lucrarea anul acesta, vorbim despre acelaşi antreprenor român care a început centura municipiului Bacău în 2019 şi a finalizat-o în 2020, având termen de finalizare anul 2021, deci se poate", a mai spus Răzvan Cuc.

Ce au anunţat reprezentanţii Ministerului Transporturilor 

 Stadiul lucrărilor la tronsonul Balş-Slatina al drumului expres Craiova Slatina este de 87%, astfel că promisiunea constructorului că va termina lucrarea anul acesta rămâne în picioare, potrivit secretarului de stat în Ministerul Transporturilor, Horaţiu Cosma.

"Am fost pe şantierul drumului expres Craiova-Piteşti, ca să mă asigur că cel mai avansat tronson al proiectului, cel dintre Balş şi Slatina, decurge conform graficului. Pe sectorul de 40 de km, ajuns la stadiul fizic de 87%, constructorul român munceşte cu 1.700 de oameni în fiecare colţ al şantierului (...) Mobilizarea rămâne excelentă aici, aşa că promisiunea constructorului că va termina lucrarea anul acesta rămâne în picioare şi astfel vor dispărea ambuteiajele din zona Balş-Slatina", a scris Cosma pe pagina sa de Facebook.

El a menţionat că în prezent se lucrează la podul peste Olt de la Slatina, cu o lungime de 1,7 km, unde peste 200 de muncitori armează şi betonează placa podului, montează grinda parapet şi execută hidroizolaţia, se montează tablierul metalic al podului peste Olteţ de la Balş, se asfaltează "la foc automat" (2.000-3.000 de tone zilnic), fiind aşternute primele 2 straturi pe circa 30 de km din tronson, se avansează consistent la sistemul de scurgere a apelor (2-3 km de şanţuri betonate zilnic), la spaţiile de servicii, dar şi la cele patru noduri rutiere de la Balş, Piatra Olt şi Slatina şi se apropie de finalizarea lucrările de săpătură şi umplutură.

Construcţia tronsonului 2 Balş - Slatina (km 17+700 - 57+550) din cadrul Drumului expres Craiova - Piteşti este realizată de Asocierea SA & PE Construct SRL - SC Spedition UMB SRL - SC Tehnostrade SRL - SC Consitrans SRL, iar valoarea contractului se ridică la 1,454 miliarde lei, fără TVA, potrivit Agerpres.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel