Noul proprietar al unei dubiţe a avut parte de şocul vieţii la RAR.
"Imagini cu puternic impact emotional!
Atragem frecvent atenția asupra importanței verificării amănunțite a autovehiculelor utilizate, înainte de achiziționare, pentru că anul fabricației sau proveniența nu pot garanta starea tehnică!
Să vă explicăm ce vedeți în fotografii: un etrier demontat de pe fuzetă și prins cu “șoricei” de plastic pe puntea spate, cu pistonul blocat cu o bucată de lemn pentru a nu ieși complet din locașul lui și a duce la pierderea lichidului de frână. Eficiența la frânare a roții respective? Zero... Viața conducătorului auto? Pusă serios în pericol...
Și acum, povestea...
La RAR Timiș a fost adus, pentru eliberarea CIV, un Renault Master fabricat în 2015. Noul proprietar l-a cumpărat personal din Austria, iar șocul pe care l-a avut când colegii noștri i-au prezentat ce au descoperit ne face să credem că omul a fost un cumpărător de bună-credință. Ne-a spus că a ajuns noaptea la întâlnirea cu vânzătorul, a inspectat vizual mașina și a decis să o cumpere. Acest autovehicul a fost respins la RAR Timiș, nu a primit CIV și nu va primi documentul până când nu va fi readus în condiții tehnice optime.
Ne bucurăm că noul proprietar s-a prezentat la RAR înainte de a circula cu autoutilitara încărcată cu marfă și nu vrem să ne gândim la ce s-ar fi putut întâmpla în cazul unei frânări de urgență", au scris cei de la RAR pe Facebook.
Un șofer din Tulcea i-a surprins pe inspectorii de la RAR cu inventivitatea sa. Registrul Auto Român a publicat, pe pagina de Facebook, mai multe poze cu un eleron improvizat prins pe autoturismul acestuia. Sistemul ar fi fost confecționat cu un burghiu pentru metal, cornier metalic, colțare pentru polițe, câteva șuruburi și piulițe.
"Știm că deja vă zboară gândul la weekend și, pentru că vorbim despre zbor, vă prezentăm acest autovehicul care a venit la RAR Tulcea pentru omologarea elementului de caroserie. Materiale necesare pentru confecționare: burghiu pentru metal, cornier metalic și colțare pentru polițe din magazinele de bricolaj, improvizații, câteva șuruburi cu piuliță și multă inconștiență.
Totuși, dincolo de aspectul mașinii, vă rugăm să conștientizați că astfel de elemente de caroserie confecționate artizanal pot fi un pericol pentru siguranța traficului și a pietonilor, dar nici nu pot îmbunătăți performanțele vehiculului. Despre sancțiunile pe care le riscați nici nu mai vorbim...Un astfel de element nu îndeplinește, din punct de vedere tehnic, normele pentru certificarea produselor și nici nu a fost supus verificărilor necesare pentru omologarea de tip a produsului, iar colegii noștri au decis că această improvizație nu întrunește condițiile care stau la baza omologării" se arată într-o postare pe pagina de Facebook a Registrului Auto Român.
"A venit cu așa ceva la ITP?...Aurel Vlaicu ar fi invidios!", "Îi numai bună de uscat rufe sau bătut covoare", "E bun de întins rufele la uscat", Dacă-l vinde sunt interesat, il prind de perete și pun ghivece pe el, "Ar fi trebuit omologat. Dacă în US se poate circula cu cadă de baie și sofa motorizată, ăsta ce are? Iar perceperea esteticului de către cineva nu ar trebui sā fie problema RAR-ului", "Făină ideea, de când cu BluAir-ul... românul inventează zboruri low-cost", sunt câteva dintre comentariile lăsate de oameni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News