O comunicare internă trimisă de Oana Stănciulescu angajaţilor TVR a scos la iveală informaţii incredibile despre cheltuielile televiziunii publice.
Hainele de lux, cremele pentru tonifierea sânilor sau onorariile generoase oferite unor invitați de casă au demonstrat că televiziunea națională, chiar și în plin dezastru financiar, tratează iresponsabil banul public. În plus, multe dintre produsele achiziționate sau obținute în schimbul publicității au rămas în depozite și au fost recent înaintate noului Consiliu de Administrație spre casare, demonstrându-se astfel ca inutile.
Scurgerea acestor informații în presă, precum și detaliile referitoare la viitorul buget al instituției – unul foarte darnic cu deplasările externe – a provocat o reacție agresivă din partea Marinei Almășan, nemulțumită că povestea loțiunilor a devenit subiect public.
[citeste si]
"Poate dumneavoastră nu folosiți gel de duș sau apă de gură, dar noi să știți că din ele trăim. Da, ați auzit bine! Din ele, și din loțiuni după plajă și din cremele de volum bust, din cele antirid și chiar și din ceaiurile Somn ușor!", explică Almășan prezența produselor neobișnuite în magaziile TVR. Însă confesiunea Marinei Almășan, după cum veți descoperi, demonstrează ca televiziunea publică are probleme pe care nici nu le intuiam, iar emisiunea pe care o realizează de un deceniu, Ne vedem la TVR, este una dintre ele.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu