E85 sau cum statul aprobă tacit toți morții din accidente. „Câte accidente mai trebuie să aibă loc pentru ca Grindeanu și Pistol să intervină?”

Nu mai este niciun secret sau niciun mit: E85 este chiar drumul morții. Aproape că nu există zi fără ca un om să nu-și piardă viața acolo.

Este loterie să mergi pe E85 și să ajungi viu la destinație.

Gabriel Avramescu, deputat PNL, atrage atenția privind acest drum și îi întreabă pe ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, și pe șeful CNAIR, Cristian Pistol, câte accidente trebuie să mai aibă loc pentru a face și ei ceva.

„Nu trece aproape nicio zi fără o tragedie pe DN2E85. Două mașini s-au lovit frontal și două persoane au fost rănite. Accidentul a avut loc pe raza localității Căldărușanca, județul Buzău. Asta după ce zilele trecute cinci persoane și-au pierdut viața și patru persoane au fost rănite tot pe același “drum al morții”.

Mă întreb oare câte accidente mai trebuie să aibă loc pentru ca ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, și șeful CNAIR, Cristian Pistol, să decidă că trebuie intervenit de urgență pe această șosea?!

Am cerut zilele trecute Ministerului Transporturilor și CNAIR și revin și astăzi cu solicitarea de a instala parapeți prin care să fie separate sensurile de mers, astfel încât să poată fi interzise depășirile neregulamentare și mai ales cu viteză și reconfigurarea șoselei pe profil 2+1 alternativ”, a scris Gabriel Avramescu, deputat PNL, pe Facebook.

VEZI ȘI: Buzoienii care merg la București nu-l mai așteaptă pe Grindeanu cu autostrada „lui”. Au găsit o soluție să evite drumul morții E85

Cei care pleacă din București pentru a ajunge la Buzău au o posibilitate să evite E85, cunoscut drept drumul morții. Din păcate, soluția nu-i avantajează pe cei care vor să ajungă în orașe mai îndepărtate.

Un cititor DC News, care face săptămânal traseul Buzău-București, ne-a spus că s-a săturat de politicienii care vin și se laudă cu câteva zeci de kilometri de autostradă, și aceia trecuți pe hârtie... 

Cum a fost cazul și astăzi când Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, s-a lăudat cu semnarea unor contracte pentru începerea lucrărilor la Autostrada Moldova.

Un cititor DC News ne-a spus că nu mai crede în poveștile nimănui despre autostrăzi, așa că pentru a evita E85, cunoscut drept drumul morții, a căutat al traseu pentru a încerca să ajungă viu în Buzău.

„Nu mai cred în autostrăzi făcute pe hârtie. Ei stau și desenează prin birouri, fac schițe, în timp ce noi murim pe șosele. Nimeni nu își asumă morții de pe șosele. Până fac ei autostrăzi, dacă le fac, vom muri în continuare pe E85. Politicienilor ăstora care ne tot promit autostrăzi și nu le fac nu le pasă pentru că ei oricum au bolizi. Dar noi, oamenii de rând, nu avem bani de mașini scumpe care să ne apere în caz de accidente. 

Eu am căutat o alternativă pentru a ajunge la București, un drum care este, o parte, pe autostrada București - Ploiești. Lungesc puțin drumul, dar prefer să merg așa decât să-mi risc viața pe E85. A merge pe acolo este ruleta rusească. Ne adaptăm, ce să facem?! Doar nu credeți că-l așteptăm pe Grindeanu să ne facă autostrăzi. Și cum vă spuneam, nu o mai iau pe E85, ci merg pe drumul spre Mizil, apoi pe autostrada București - Ploiești. Fac tot ce pot pentru a evita să merg pe șoseaua morții unde nimeni nu respectă nicio regulă, polițiști nu există și doar o minune te ajută să ajungi viu acasă”, ne-a spus un cititor DC News.

Dar românul s-a obișnuit și înghite orice. Suntem deja imuni la promisiuni

De-a lungul vremii, politicienii au păcălit cetățenii în permanență în chestiunea construcției de autostrăzi. Un articol publicat în 1995 titra, pe vremea lui Văcăroiu, că „din 1997, vom ajunge în două ore la București”. Potrivit articolului, autostrada București Ploiești era abia finalizată și executivul promitea să ajungă cu aceasta la Brașov în doi ani. "Distanța Brașov - București o vom parcurge în două ore", se arăta în articol.

Realitatea este că acum, la aproximativ 30 de ani de la acel articol de presă, între Ploiești și Brașov nu avem autostradă indiferent care guvern a promis că va face. Ba mai mult decât atât, chiar porțiunea de autostradă dintre București și Ploiești a fost deschisă circulație după șapte ani de la momentul publicării articolului care spunea că este finalizată. Vezi aici articolul din 1995.

Așa că de ce l-am crede tocmai pe Sorin Grindeanu că în timpul vieții noastre vom merge pe autostradă spre Moldova? 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri


Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel