Black Friday 2014 pare să vină la Domo cu o țeapă de zile mari pentru clienți, așa cum se întâmplă probabil la mulți comercianți de Vinerea Neagră.
Este Black Friday o ocazie pentru clienți de a cumpărat produse la preț redus sau este doar o lovitură uriașă dată de retaileri? Această întrebare apare în mintea multor oameni la fiecare final de noiembrie, iar un caz semnalat dintr-un magazin Domo pare să ofere răspunsul.
Un client Domo din Baia Mare a devoalat o "stratedie de marketing" extrem de eficientă folosită de comercianți în preajma Black Friday. Prețul unui televizor curbat a fost umflat înainte de perioada reducerilor, iar la final, clienții, deși cumpără la promoție, plătesc un preț mai mare decât cel inițial.
"Intamplator ma interesa acest televizor curbat si am urmarit evolutia preturilor. LA Domo Baia Mare se fac pregatiri pentru Black Friday ... nesimtitii au marit preturile la unele articole cu mult prea mult ca dupa aia sa le scada cu pretextul de wowww it's Black Friday. Asa e in Romania ..... cica reduceri", a scris băimăreanul pe Facebook, unde a postat și o fotografie pentru a-și susține spusele.
Sursă: maramuresenii.ro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News