Clienții elefant.ro vor avea mai multe opțiuni de livrare a produselor.
Elefant.ro oferă clienţilor săi posibilitatea de a comanda produsele preferate cu livrare prin oficiile Poştei Române, în urma unui recent parteneriat semnat între cele două companii, potrivit unui comunicat remis către Agerpres. Astfel, reţeaua de puncte de livrare disponibile pentru cei peste 2,5 milioane de clienţi ai elefant.ro se extinde cu 628 de oficii poştale aflate pe întreg teritoriul ţării. Totodată, cumpărătorii au acces la o reţea formată din peste 1.500 de puncte de ridicare a comenzilor, atât proprii elefant.ro, cât şi ale partenerilor.
Recent, elefant.ro a semnat un parteneriat şi cu easybox pentru utilizarea în procesul de livrare a celor peste 800 de pachetomate deţinute de partenerul său la nivel naţional. Prin cele două parteneriate, elefant.ro ajunge, astfel, la o reţea totală de peste 1500 de puncte de livrare, acoperind toate judeţele ţării.
Elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind celor peste 2.500.000 de clienţi o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în punctele de livrare proprii din Bucureşti şi din ţară, precum şi prin partenerii strategici la nivel naţional. Poşta Română este cel mai mare operator naţional din domeniul serviciilor poştale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor (93,52%) şi Fondul Proprietatea (6,48%).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu