Elena Cristian, analist DC Business, a spus ce a pățit cu Andreea.
Probabil, vă întrebați, pe bună dreptate, cine este Andreea. Andreea de la Vodafone. Elena Cristian, analist DC Business, a spus că nu are Internet acasă de ceva vreme, mai exact de o lună. Degeaba sună în call center la Vodafone. Andreea, „robotul”, promite că va rezolva problema „azi”. Acel „azi” pare că nu mai vine.
Andreea mănâncă timpul clienților, dovadă că Elena Cristian îi alocă jumătate de oră pe zi în încercarea de a rezolva problema. Degeaba.
„De mai bine de o lună, avem probleme cu Internetul de acasă. Ne-a fost schimbat modemul și „specialistul” a uitat să-l configureze. Și tot sunăm la „Andreea de la Vodafone” să ne ajute. Îi alocăm 20-30 minute pe zi, ea ne promite că se rezolva „azi”. Și suntem la o lună și ceva de la avarie și… fără Internet.
În seara asta, sună telefonul… de două ori… răspund și aud: sunt Andreea… Nu mai aștept continuarea și zic, plină de speranță: de la Vodafone? Răspunsul: nu, de la compania…, avem o livrare…
Internet tot nu avem…Eu am telefonul deschis, încă o mai aștept pe Andreea. #vodafone”, a fost mesajul postat de Elena Cristian, analist DC Business.
Nu este singurul caz, desigur. Dacă veți căuta pe Facebook „Andreea de la Vodafone”, veți găsi și alte plângeri ale internauților cu subiecte similare precum cel prezentat aici.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu