eMAG, Altex, Flanco sau Elefant. Nebunie totală de Black Friday. Tu de la ce magazin ai cumpărat?

Black Friday shopping
Black Friday shopping

Black Friday în 2016 a fost un succes. Asta dacă ne referim la sumele încasate de magazine. Încă de la prima oră, sute de mii de oameni au accesat site-urile magazinelor, care nu au putut face față fluxului mare de utilizatori și au căzut. Și-au revenit, însă în scurt timp și oamenii au putut face cumpărături.

Potrivit statisticilor Google, cele mai căutate magazine de Black Friday au fost: eMag, Altex, Flanco, evoMAG Elefant.ro. Povestește-ne în comentarii experiența ta de Black Friday.

De Vinerea Neagră, pe Google, s-au înregistrat cel puțin 200.000 de căutări pentru Altex, același număr pentru Flanco, cel puțin 100.000 de căutări pentru Elefant, cel puțin 70.000 de căutări pentru eMAG. 

Oamenii au început să intre pe site-urile magazinelor încă de joi, 17 noiembrie. eMAG s-a căutat de cel puțin un milion de ori, evoMAG de cel puâin 100.000 de ori și Fashion Days de cel puțin o 100.000 de ori.

Valoarea totală a comenzilor pe eMag a depășit 270.000.000 lei, peste așteptări. La începutul zilei estima ca vor fi comenzi de 250 de milioane. S-au înregistrat 94 de comenzi de diamante și s-au vândut, în total, 961.000 de produse doar pe emag.ro.

Celelate magazine încă nu au dat publicității sumele încasate.

Ce sume au fost plătite cu cardul

Peste 61 de milioane de lei cheltuiseră românii, cu cardul, de Vinerea Neagră, până la ora 17:00. Dacă ritmul s-a menținut pe parcursul zilei, atunci până la ora 00.00, suma cheltuită va depăși ordinul sutelor de milioane.

Anul acesta Black Friday a explodat. Potrivit datelor furnizate de PayU România, principalul procesator de plăţi online, care monitorizează tranzacţiile în timp real, românii au cheltuit zeci de milioane de lei.

Vineri, 18 noiembrie 2016 (intervalul orar: 00:00 - 17.00) vs vineri, 20 noiembrie 2015:

Valoare: 61,2 mil, creștere de 22% față de anul trecut

· 34% dintre tranzacțiile online au fost făcute cu cardul cu rate

Creșteri pe categorii față de anul trecut:
· Fashion - creștere cu 30%

· IT&C - creștere cu 15,3%
· Alte categorii din retail online (home&deco, jucarii, cărti, flori etc) – creștere cu 51,2%

Nr tranzacții: 86.657, creștere cu 9% față de anul trecut

Valoare coș mediu de cumpărături: 707 lei

Top 3 tranzactii înregistrate în platforma PayU România:
· 143.000 - Ungaria
· 36.600 – Romania
· 35.000 - România

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel