În misiunea sa de a simplifica viețile a peste 35 de milioane de oameni din cele trei țări în care operează, eMAG își întărește echipa de management regional și îl numește pe Mircea Tomescu în poziția de Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria și Bulgaria.
Din acest rol, Mircea Tomescu, un profesionist cu peste 25 de ani de ani de experiență în comunicare strategică și de management, va coordona strategia și execuția de brand și marketing împreună cu echipele integrate de marketing din cele trei țări. Rolul său este de a crea sinergii capabile să ducă și pe piețele din Bulgaria și Ungaria programele pe care eMAG le-a dezvoltat în România cu succes, în noua etapă a evoluției sale.
Intrat de patru luni în echipa eMAG, Tomescu și-a pus deja amprenta asupra unor inițiative strategice pe care eMAG le desfășoară, precum cea mai recentă ediție de Black Friday în România, desfășurată în luna noiembrie a anului trecut, când peste 600.000 de clienți au comandat 2,8 milioane de produse, cu 26% mai mult față de ediția precedentă. Totodată, el a coordonat îndeaproape lansarea unor campanii de comunicare dedicate categoriilor și produselor de uz curent pentru a răspunde noilor obiceiuri de consum ale românilor: Toys Shop, Sneakers & Shoes Shop sau Nutrition & Vitamin Shop.
„În ultimii ani am creat soluții care să îi ajute pe oameni să își organizeze viețile cât mai simplu și accesibil, ceea ce a făcut ca ecommerce să fie o opțiune pentru fiecare: faptul că ne putem ridica o comandă de oriunde vrem, și la orice oră, că nu mai plătim transportul pentru că există Genius sau că banii nu mai sunt o problemă pentru că îi avem deja în contul eMAG My Wallet sunt astăzi firești. Ne aflăm acum în punctul în care ne propunem să scalăm toate soluțiile pe care le-am dezvoltat în ultimii ani astfel încât să se bucure de ele un număr cât mai mare de oameni din întregul ecosistem regional și ne bucurăm că Mircea a acceptat această provocare alături de noi. Deja am trecut împreună prin proiecte de succes, cum a fost cel mai mare Black Friday de până acum, și am încredere pe mai departe că venirea sa ne va ajuta să ne îndeplinim obiectivele viitoare. Mircea aduce în echipa noastră un set de competențe și un tip de expertiză unice, care ne vor ajuta să construim proiecte de care oamenii au nevoie și să conectăm echipe capabile să exceleze în anii care urmează,” a spus Irina Pencea, General Manager eMAG România & Senior VP Ungaria și Bulgaria.
„Sunt bucuros să fac parte din echipa unui brand românesc puternic, pe care îl admir de mai mulți ani pentru agilitatea și capacitatea de inovație pe care a adus-o în spațiul retailului din regiunea Europei Centrale și de Est, contribuind decisiv la remodelarea retailului modern. Am găsit o organizație care se mișcă cu o rapiditate pe care nu am mai întâlnit-o nicăieri în altă parte și o echipă preocupată în mod autentic, zi de zi, de un singur lucru: să identifice soluții care să rezolve din problemele oamenilor. Ne unesc valori și principii comune, așa că sunt convins că vom construi lucruri memorabile împreună,” a spus Mircea Tomescu.
Înainte de a se alătura eMAG, Tomescu a avut o contribuție transformatoare în evoluția unor branduri de top locale și internaționale din industrii diverse, de la retail tradițional, petrol sau FMCG, la tehnologie și sectorul bancar. În ultimii ani, Tomescu a fost director de brand și comunicare la Carrefour România, unde a rescris povestea brandulului alături de o echipă pe care a construit-o. Anterior, el a ocupat poziția de director de brand și comunicare la BRD Société Générale, unde a imprimat o nouă viziune de brand. Tomescu face parte din primele generații de antreprenori în comunicare din România, iar timp de mai mulți ani a condus din poziția de managing director agenția de PR Graffiti (în prezent GRF+).
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG accesați about.emag.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu