eMAG ora BLACK FRIDAY 2018: La ce oră începe Black Friday

emag oră black friday
emag oră black friday

eMAG ora BLACK FRIDAY 2018: Știm deja că BLACK FRIDAY 2018 la eMAG este pe 16 noiembrie, dar toată lumea vrea să afle ora la care începe nebunia cu reduceri.

eMAG ora BLACK FRIDAY 2018: Pe baza experienței din anii trecuți, vă spunem că BLACK FRIDAY 2018 la eMAG începe în jurul orei 06:00 - 07:00. Cu toate acestea, au existat ani când eMAG a spus START REDUCERI și mai devreme. În rândurile de mai jos, aflați ce s-a întâmplat din 2011 până în 2017.

eMAG ora BLACK FRIDAY 2018: În 2011, BLACK FRIDAY la eMAG a început pe la 05:00 – 05:10. Au fost probleme în a-l ține online. În 2012, nebunia a început la  08:00. Un an mai târziu, reducerile au început la 07:00. În 2014, eMAG a început reducerile la ora 07:00. Anul următor, BLACK FRIDAY a început la ora 08:20, iar în 2016 la ora 06:55. În 2017, nebunia a început în jurul orei 07:00.

eMAG ora BLACK FRIDAY 2018: Un lucru este cert - Black Friday 2018 la eMAG nu va începe mai târziu de ora 08:00 pentru că apoi lumea pleacă la serviciu sau la școală și nu va mai avea timp să prindă cele mai bune reduceri la produsele dorite.

eMAG ora BLACK FRIDAY 2018: Ora eMAG BLACK FRIDAY 2018. Dacă vreți să fiți siguri că nu ratați cele mai bune oferte, puteți sta cu ochii pe eMAG de la ora 06:00, dar este greu de crezut că va da startul atât de devreme. În orice caz, când vine vorba de BLACK FRIDAY 2018 fiecare secundă contează. În 2017, Xbox 360 a dispărut imediat după lansarea ofertelor. De asemenea, iPhone 7 și Galaxy S7 apăreau deja cu stoc epuizat pe eMAG. Ceea ce a fost surprinzător, față de anii trecuți, a fost că site-ul eMAG nu s-a blocat.

Ora nu este dată publicității și din rațiuni tehnice. Serverele ar fi mult prea încărcate

Una dintre explicațiile ce țin de faptul că ora de BLACK FRIDAY 2018 la eMAG nu este dată publicității ar fi următoarea: ca în fiecare an, se estimează un trafic record, mult peste anii precedenți. Întotdeauna, aşa s-a și întâmplat. Facem referire aici la numărul de vizitatori simultani. În mediul online, este important, pe de-o parte, volumul de trafic, dar şi distribuţia sa în timp. Concentrarea la oră fixă a sute de mii de vizitatori este fatală chiar pentru cele mai bune servere.

Să luăm drept exemplu cazul din 2012, de BLACK FRIDAY de la eMAG, când serverele au răspuns instantaneu în peste 95% din timp, dar a fost o perioadă de 20 de minute în care site-ul nu a fost online. Dacă s-ar fi anunţat ora exactă, probabil că perioada de cădere ar fi fost mai mare şi revenirea mult mai dificilă.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel