Facturile de energie electrică emise de Enel Energie și Enel Muntenia nu mai pot fi plătite în numerar la Poșta Română, începând de marți, 20 septembrie, ca urmare a deciziei unilaterale a Poștei de a nu mai prelungi contractul existent, se arată într-un comunicat al Enel.
"În perioada următoare, vom continua discuțiile cu Poșta Română, pentru a stabili o metodă alternativă convenabilă de plată pentru clienții noștri", au adăugat reprezentanții furnizorului de energie.
Aceștia mai spun că, pentru a-și plăti factura de energie electrică, clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia au la dispoziție numeroase canale alternative de plată, gratuit, precum plata in numerar prin intermediul mai multor parteneri bancari, ATM-uri și o rețea extinsă de terminale de plată (precum Pay Point, Payzone etc); prin debit direct, plată online sau transfer bancar. În plus, clienții își pot plăti factura din contul lor MyEnel sau din aplicația pentru telefonul mobil.
Compania italiană Enel a achiziționat, din 2005, fostele filiale Electrica Muntenia Sud, Banat și Dobrogea, compania oferind servicii unui număr de 2,7 milioane de clienți, acoperind aproape o treime din piața locală de distribuție.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News